Ecemyldrm Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık 1 hafta sonra işe başlayacağım bebeğime annem bakacak sütümü sağıp bırakıcam ama malesef biberon almıyoruz şimdiden denemeye başlayalım dedik ama illaki meme istiyor 😭 önerisi olan var mı tecrübeli anneler 🙏
cennetkokulubal Ecemyldrm biz de durumlar tam tersi herkesin derdi başka 😀bizimki meme almıyor 14 günlük
FiltreKahve Ecemyldrm kaşık biberonlar var ya da enjektörler onlarla deneyin bir de ayrıca biberonu değiştirin anne memesine en yakın biberonlar var. Avent gibi mamajo gibi
cennetkokulubal Ecemyldrm evet kaşıkla da süt vermiştik sonra biberona alıştı memeyi zaten hiç almak istemiyor bi iki çekiyo sonra ağlıyor bende mecbur biberonla veriyorum
Eymencvk Ecemyldrm nuk kullanın birde tomme kulanın bormalde kolik biberonu ama ucu cok iyi oldugu için tututor bazı bebekler
Vivalaarya Ecemyldrm Avent biberon deneyebilirsiniz. Benim kızım da öyle zor da olsa sadece onu alıyor.