Hatta son bir şey daha demek istiyorum bir çok hastalıklar bedenimizde kayıt tuttuğu için çocuklarımıza aktarım olabiliyor gen olarak yani her hastalığın bu şekilde çözümü olabileceğine inanıyorum , elbette doktora da gidiyoruz ama bilinçaltını temizlemeden de olmaz diye düşünüyorum , dikkatimi çeken konu k bakmayın çok yazdım 🙈🙈😃