Kenanizm Kızım 6 aylıkken uçakla memlekete gideyim dedim. Uçakta kalkış esnasında benim ejderha altına yaptı, 15 dakika kalkış sürüyor öyle bekledik, üstümüz başımız her yer battı. Bi de kakası rahatsız ettiği için de ağlıyor. Kemerler çıkabilir denince lavaboya gittik ama ben zor sığıyorum ki bebeğin altı nasıl değişecek. Güç bela değiştik, yerimizi döndük. Basınçtan dolayı inene kadar da ağladı. Kızımla tek başına ilk ve son yolculuğumdur. Bir daha uçakla gitmedim, hep arabayla.