Başlıkta da belirttiğim gibi folik asit kullanamıyorum 1 aylık hamileyim ancak yutunca hastayım kafamı kaldıramıyorum sürekli kusuyorum gece uyumadan almayı denedim.ayni şeklinde yarım saat sürmeden berbat durumda oluyorum gebeliği de kullanmayan kullanmayan anneler var mı neler yaptınız bu süreçte