Oglum 11aylik ve sesli kitaplari çok seviyor fp köpekçigi var ondan sonra buna taktı bi an agliyor sesli kitaba basıyorum hemen gelip onunla ilgileniyor resimlere bakıyor bütün günü genel olarak onunla geçiriyoruz şuanlik 1tane var belki benim okumam doğru ama şuan kağit kitabi eline istiyor yırtmaya çalışıyor o yüzden çok okuyamıyorum uyumadan önce, gün icerisinde diger kitaplarini okuyorum baya ilgili..okuyamadigim sürelerde oluyor masalini aciyorum sesli kitabin..masal dinlemek mi okumam mi daha mantıklı ya da farketmiyor mu kitapları sevsin istiyorum seviyorda şuan..sesli kitaptan zarar gelmez etkilemez degil mi daha fazla alacagim ona göre 🙂Ama gercekten evinizde 1tane de olsa bulundurun hayat kurtarır 🙂