Kızım 19 aylık günde bir kez bazen 2 3 günde bir yapar yediği halde yapamıyor yapmadan önce sürekli kaka. Diye ağlıyor acıyor diyor ağlıyor bu bayadr sürüyor aile hekimi dubbalac verdi verdiğim halde işe yaramıyor mercimek çorbası sebze veriyprum yok normal yapıyor aşırı kabız değil ama kendşnş parçalıyor bu bir haftadr eşime diyorum bu kız abartıyor diyor kafayı yiyecem 19 bebek yalan mı söyleyecek komposto yaptım içmedi Kayısılı bol bol üzüm incir veriyorum yine kakasını yaparken tedirgin oluyor panik yspiyor oraya buraya atıyor kendini siz nasıl bir çözüm buluyorsunuz bu konuda çocuk doktoruna randevu aldım götürecem umarım bir çözüm bulur kızım perişan halde.