prensler_-_ valla bazı anneler benim yaptığımı yanlış bulabilir ama ben 4 aylıkken ek gıdaya başladım iki çocuğuma da.küçüğü şuan 7,5 aylık eline sürekli bişeyler veriyorum yesin diye mücver salatalık elma armut bütün gün elinde bişeyler yiyor.el yapımı pasta börek falan yaptırıyorum veriyorum eline yesin diye ben yedirince çok az yiyor ama kendi kendine severek yiyor hemde aç kalmıyor…yoğurduna kabak haşlayıp ekleyin yada elma rendeleyin koyun içine yesin biraz pirinç haşlayın az zeytin yağı damlatın yoğurtlayıp yedirin…tabi ben blw ile başladığım için maşallah hiç boğulma yaşamadık