Herkese merhaba 1 ay 3 günlük bir bebeğim var yemek borusu tıkalı bir şekilde doğdu bebeğim dünyaya gelmesinin 2. Günü 3 saat süren bir ameliyat oldu şimdide yoğun bakımda iki gün hiç emmek istemediği için tekrar hastaneye yattık şuan durumu iyi böyle anneler var mı aranızda bana yol gösterecek ek gıda dönemine geçtiğimizde filan nasıl bir yol izleyeceğim yardımlarınızı bekliyorum.