Deletedmom115 DilekLiyaSeyrek Aşıdan önce bir vermeyin genelde yan etki yapmaz yaparsa zaten 38 üzeri ateşte verebilirsiniz.
BhrAselFhr Deletedmom280 canım diğer post duruyormu silindimi anlamadım bana bi bilgi versen ☺️ DilekLiyaSeyrek bu arada ateş yapmayan tek aşı bence o ☺️Karma aşı ateş yapıyor malesef bıraz ama oda çocuga göre değişiyor.
Obsesifk DilekLiyaSeyrek hayır aşıdan önce calpol içirmeyin. Ateşi olsa da 38.5’u geçene kadar vermeyin. Ateş vücudun savunma mekanizmasıdır.