elcn4139 fazla alıcamda artik 3 nunaraya gecicem en uzun hangi numara kullaniliyor 3 nunara uzun kullanilirmi ?
Dmt-01 elcn4139 biz 3 numarayı 3 ya da 4 paketkullandık en fazla 4 numara kullanılıyor bence kızım 21 aylık hala 4 numara kullanıyorum ama markaya göre kalıbı değişebilir prima kullanıyoruz biz
Oykuaygun elcn4139 2.aydan itibaren kullanmaya başladım büyük geliyordu bez sıkmasın diye büyük almıştım. 4.aylık şuan hala kullanıyoruz. 1 paketlik bezimiz kaldı bitince 4e geçicem
ozlemtuncay Biz 2 ay 3 numara kullandık ama bezden beze değişiyor en çok bence 4 numara kullanılıyor prima için konuşuyorum
55eren55 elcn4139 3 numara çok uzun süre kullanılmıyor şu ana kadar en uzun 5 numara kullandım kullanmaya da devam ediyorum