adanur Süreç ne kadar sürüyor, 3 aylık kızım var hemşire olarak almanyaya gitsem kızımı ve eşimi yanıma almam ne kadar sürer. Ya da iş için gittiğimde kızımda hemen benle gelebiliyor mu? Bilgisi olan arkadaşlar yorum yapabilir mi lütfen
Asel0309m adanur benim bildiğime göre öyle direk gidemiyorsun mesleğin olsa bile dil bilmen gerekiyor ve Almanya da mesleğini kabul ettirmen gerekiyor. Herkes kolay sansa da kolay gelinemiyor maalesef
adanur Asel0309m tabiki bu süreçler ile ilgili bilgim var kolumu sallayıp ben gidiyorum demeyeceğim gerekli eğitimlerden vs geçeceğim. Sorduğum soru aile birleşimi süreci
Surprizkutusu adanur 🤓 yok önce bi motivasyonunuzu kırmamiz lazım. Yapamazsın, gelemezsin falan diyerek. Tek gidenler gidebilir, başka kimseyi almıyoruz cinim almanyaya ihihihi 😝
Asel0309m adanur aile birleşiminde eşin A1 belgesini almasını gerekiyor o 3-6 ay arası sürüyor sonra konsolosluğa başvuru yapıyorsunuz kardeşim eniştemi getirdi onun vizesi 1 ay içinde geldi ama 3 ay bekleyende var
Asel0309m adanur inşallah ilk seferde kazanırsanız daha kolay oluyor siz aile birleşimi başvurusu yapmadan önce de 3 ay burda çalışmış olmanız gerekiyor 3 aylık para kağıdı görmek istiyorlar. Kardeşim kolay oldu dedi ama inşallah öyle olur sizin için de