Yaren bende aynı senin gibiyim.gecen yıl 5 yasindaydilar yolladim montessori anaokuluna özel çok ta memnun kaldım tavsiye ederim.ama sizinki daha küçük bence 3 buçuk yas.ama çalışıyorum demissiniz evde eğitimsiz kalacağına gitmesi de güzel olur.cunku evde bakanlar anne gibi ilgilenemiyor sadece bakıyor.