Kediannesi1 1,5 aylığız biz başlamadık sadece d vitamini kullanıyoruz merak ettim siz kaçıncı ayda başladınız
Ikizminnoslar Kediannesi1 biz dogumdan 2 hafta sonra basladik ama premature oldugumuz için doktorumuz oyle uygun gordu. Normal dogumlarda 4. Aydan sonra diye biliyorum
Kediannesi1 Zeynebinannesiii Yagmuurr Ikizminnoslar çok teşekkür ederim kızlar bize de 4. Ayda başlatacak demekki 🌸