Minikannesiii0655 biz yazlığa gittik, belki biraz şanslıydım eşimin ailesi falanda vardı onlarda yardımcı oluyordu☺️ Kendimize ait bir yer olmanın rahatlığınıda yaşamış olabilir. Ama otele gidip deneyimleyen hanımlar yazar fakat eminim zor değildir rahat olun. 15 saat yolculuk yaptık, yolculuk boyunca bir kere bile ağlamadı sadece uyudu emdi. Klimayı açıp camları kapattık, bunalmadı da böylece:)