Zeynepmesut Kızlar bebeğim 7 aylık en başından beri prima bez kullanıyorum ama çok fazla lastik izi oluyor çıkardığımda bide şimdi çiş dolduğunda önüne torbalanıyor bez önerisi olan var mı A 101 bezi kullanan var mı???
Alina19 Zeynepmesut babyme ebebegin bezini aldim denemek icin bu ay ve cok memnun kaldim. Bebegim 3 aylik. Huggies kullandim canbebe kullandim ikiside yaptı. Ama babyme yapmadi iz. 3 aylik 3 numaraya yeni gectim cok guzel deneyin.
EgeMom Zeynepmesut Ben çoğunu denedim prima canbebe minies molfix sleepy hepsi yaptı suan sleepy kullaniyorum