Bahar_35 bende o civarda gittim doğuma, eve geldim 80 kiloyum bebek de 3 kilo. Ya hiç mi ödem tutmadın hiç mi şişlik olmadı hepsi mi yağ mübarek 😒😒 şimdi en son 74 oldum biraz düştüm, spor yapmaya başlamadım henüz. 2 aydır kendi evimde değildim bugün geldik. Yarından sonra yine dikkat etmeye devam edicem biraz de yürüyüş yaparım bi 65 olsam yeter benim için 💃💃