KarPrensesi Anneler oğlum 14 aylık oldu fakat pek bişey yemediği için ana beslenme kaynağımız formül mama. Bir türlü bıraktıramadım. Bir öneriniz varmı bu konuda??
94z-20u KarPrensesi acıkmasını bekle zaten anlarsın öyle yemek yedir devamlı eline birşeyler ver kemirsim oyalansın
Berk2020Mert2008 KarPrensesi 14 aylığız bizde hala devam ediyoruz ama ben 2 yaşına kadar devam edeceğim doktorumuz devam edelim dedi ek gıdalar da da artık ne pişirirsem bizimle yiyor az da olsa yiyor mama kurtarıcım