karprensesiannesi Hanımlar merhaba şu an bi hafta oldu dördüncü ayımıza girdik ve dışarı çıkacağım zaman asansör yok üç kat arabayı bebeği taşımam gerekiyo ve zorlanıyorum. Kanguru kullanabilirmiyim kullanan var mıydı bu aylarda sorun olur mu?
otose_san karprensesiannesi tabiki kullanabilirsiniz. 1 aydan itibaren kullandım ben kızlarımda. Tek sorun büyüdükçe uzun süre kullanıldığı zaman sırt ağrısı yapıyor. Bebek arabasını aşağıda koyacak yer yok mu?
Zdk karprensesiannesi tabiki de kullanabilirsiniz neden kullanamayasınız 😀 ben evde bile kanguruya takıyorum bazen
karprensesiannesi otose_san yok malesef giriş var ama çalabilirler diye koymuyoruz tavsiye ettiğiniz bir marka var mı
Emineg35 karprensesiannesi ben kanz marka aldım. 7 kilo açılıp kapanması çok pratik. Çalışıyorum ben ofise götürüyorum oğlumu . Çok rahat gidip geliyoruz. Uyguna almıştım 1000 TL
otose_san karprensesiannesi çok araştırmamıştım alırken ama tavsiyem hangi marka olursa olsun ergonomik olup olmamasına bakın. Benim şu anda kullandığım ergonomik değil ve bebek büyüdükçe taşıması zorlaşıyor
karprensesiannesi Zdk internette araştırdım işte 6 aydan önce kullanmayın diyo ama kullanan da var yani bilemedim o yüzden
merve0128 karprensesiannesi sling kullanabilirsiniz diğerleri 6. Aydan önce oturamadıkları için kullanmakta zorluk çekebilirsiniz
ayazingooo Kullanabilirsiniz kanguru alırken yenidogandan itibaren kullanılanlar var onlardan alirisniz
Gunesgizem karprensesiannesi slingler bana pahalı geldiği için kendim kumaş alıp diktirmiştim terziye. Kanguruların çoğunda yenidoğan aparatı gerekiyor. Sling kendin yapmak istersen anlatabilirim
Nanashi karprensesiannesi Altında minik bir yastık var sadece bebek içe gömülmesin diye Bacak arası mesafesi ayarlandığı için aparata gerek Yok
Nanashi Nanashi karprensesiannesi Fakat ilk 40 gün sling kullandım Instagramda h.b sling var gayet Uygun fiyatı bakabilirsiniz
Gunesgizem karprensesiannesi ben çok zayıfım 43 kilo o yüzden 2 metre kumaş aldım eni bayağı vardı ikiye kestim ortadan sonra onları uçlarından diktirdim. Eğer kilonuz normal bir kiloysa 3 metre alın zaten kumaş eni bayağı oluyor 50 cm olcak şekilde kesin ortadan ve uçlarını birleştirip dikin. Bağlamaları internetten izleyin uzun oluyor zor geliyor ama el alışıyor
karprensesiannesi Gunesgizem kumaşı likralı mı nasıl olması gerekiyor kumaşçıya amacını söyleyince o mu veriyor yoksa