28 aylık kızım var 2 ay öncesine kadar böyle bir sorun yoktu cok virajlı bir yolda karnim ağrıyor diyip kustu ondan beridir tum yolculuklarda biraz yol gidince karnım ağrıyor diyor mecburen durup hava aldırıyoruz gerçekten midesinin bulandığını düşünüyorum cunku bazen bu esnada ağzından gaz çıkarıyor önerisi olan var mi ne yapılabilir ne yedirilebilir nasil oyalanabilir genelde her hafta köye gideriz yol kısa 30 dk falan ama o zamanda söylüyor aynısını 3 ayda birde ankara kontrollerimiz var yakında gidicez yol gözümde büyüyor 4 saat