Bebeğim 1 yaşında. Hipp kombiotik kullandım bu zamana kadar ara ara başka mamalarda denedim. Ama hipp bağırsakları çok çalıştırıyo sanki çok kaka yapıyor kızım. Bunyğzden de az kilo alıyor. Kilo aldıran bir mama tavsiyesi varmı. Bir de bebelec çok kilo aldırıyor deniyor ama Bebelac ucuz bir mama olması beni düşündürüyor. Lütfen fikirlerinizi bekliyoru im