DamlaKardelen_ her bebekte aynı seyretmiyo yada biz dhaa girmedik 😂 3. ay ayağında anamı ağlamıştı gündüzleri o kadar yoruluyordum ki artık geceleri ağlıyodum eşim ailesini arıyodu bu kız burda yoruluyo yemek yiyemiyor niye gelmiyosunuz yanına diye düşün😂 4 ay 12 günlüğüz görünen bişey yok İnşallahta olmaz dün bikaç saat mızmızlandı olur olmaz ağladı aklım çıktı 4. ay atağı diye bugün çok normaldi kızım