DamlaKardelen_ Merhabalar bebeğim 1 hafta sonra 3 ayını doldurmuş 4ten gün alıyor olacak bu 4.ay atağın da neler oluyor kendimi hazırlayayım
Ummuhantn DamlaKardelen_ bende yeni girdim gece 2 kere uyanan bebegim 10 kere uyanıyor ne yapcam ne olacak bende bekliyim
Zeynepsare-Annesi DamlaKardelen_ sabaha kadar uyuyan güzel artık uyanır oldu gündüzleri kısa kısa uyuyor 🤦🏼♀️
05122014 DamlaKardelen_ yaşamayan bilmez 😀 şimdiye kadar oglum bu kadar ağlamamıştı sanki birsey olmuş gibi ağlıyor gündüz uykulari hic yok emerken uyursa uyuyor iste sabahin 5de kalkıyor aksama kadar huzursuz insallah düzelecek tek umudum
Morfrenk Ummuhantn bizim düzeldi ama sonra diş çıkardı bozuldu, düzeldi yine dişler geldi bozuldu. Benim kızımın tabiatı böyle de olabilir tabi😒😅
Tkerman Zeynepsare-Annesi kesinlikle katılıyorum ya ağlama krizleri emerken bi tutuyor bi bırakıyor huysuzlanıyor
BernaEkin 2 gün önce girdik biz de gece 20 kez uyandı asla yalnız kalmak istemiyor ve hep kucakta turlamak istiyor. Ama sağlıklı olsun da benim bunlar hiç zoruma gitmiyor bu bir süreç ve geçecek o yüzden son derece rahatım :))
alpyigit_annesi DamlaKardelen_ anlatılmaz yaşanır canım 🙈🙈 biz 5 ay 25 günlüğüz hala o ataklar bitmiyo 🙁
Morfrenk DamlaKardelen_ bebekten bebeğe değişir ya, bizim 1 ay sürdü ama 4.aydan sonra o kadar değişimler oldu ki karşılıklı iletişimimizde💕 gülüşmeler kahkahalar🥰