Merhaba sizinle ayni durumdayim bioga bitirdik kesinlkle ise yaramiyor duzenlemiyor bagirsaklari bence bebeklere uygun degil kendim kullandim butun gaz damlalari denedim en son relamax die bir damla emzirmeden once 2 damla veriyorum gunde 4 kez cok ise yaradi suandada bi arkadasimin onerisiyle emzirmeden once kimyon cayi veriyorum bir iki cay kasigi onunda cok faydasini gordum birde yotubede bazi gaz cikarma teknikleri vae onlara bakdim onlarinda az cok faydasi oluyor karni acken once masaj yapip sonra emzirmeyi deneyin