Sila91 Balkiz . Ben kabak çiçeği dediğim zaman yüzüme garip garip bakmislardi 😊 ama İstanbulda hiç görmedim
Dmt-01 Balkiz pazara baktınız mı belki pazarda vardır ben yozgatta yaşıyorum ama iki hafta kadar önce pazarda görmüştüm hatta eşim alalım mı dedi ama ben de daha memlekette yeni yedik diye cnm istemedi almadık oyüzden
Balkiz Sila91 yaa şimdi internete baktım metro markette var yazıyor gidip bakıcam bi ara sizinde aklınızda olsun 😊😊