Derinsmommm çok sinir oluyorum bu kafa yapısındaki anne babalara , bundan gurur duyuyorlar resmen “hakkını yedirme, kendini ezdirme, gerekirse siddete başvur “ boyle yetişen çocuk ilerde siddete eğilimli kocalar ,babalar olacaklar. Yazık üzülüyorum. Benim de kız evladım var parkta haksızlığa uğruyor evet bi tanesi hatta bilerek kizimi itti ve düştü kızım da oyle bakakaldı, yanlışlıkla oldu annecim arkadaşın seni düşürmek istememişti dedim. Kalkıp da sende vur kızım desem oyle alışır oyle devam eder. Çocuklarımız her zaman haklı olamaz gerektiğinde uyarmasını da bilmemiz gerekiyor.