Bebek doymadığı için ek gıdaya başlanmaz diye biliyorum zaten meme mama gidiyormuşsunuz. Ek gıdaya başlamak amacı bebeği doyurmak değil ona yemekleri tanıtıp ileriye hazırlamak ek gıdaya geçmek bebeğe kilo aldırmıyor sadece bir kaşık tadım yaptırıyorsunuz zaten. Bence 180 günü doldurmasını bekleyin. Benin kızım 8 aylık hala ana öğünü anne sütü. Ek gıdaya geçmemize rağmen.