Merhabalar, Ankara’ya tayinimiz çıktı doktor arayışındayım bir öneri üzerine doktora gittik 3 aylık genel kontrole. Kilosu tartıda 5700 çıktı doktor kiyafet beze saydı galiba 5.600 yazdı. Geçen ay 5.300 idi. Kilo alımı az dedi. Mama takviyesi alması lazım 10 gün sonrasına tekrar çağırdı. Diğer aylarda sağım yaparak biberonla veriyordum 7 Ağustostan beri göğüsümden emmeye başladı.Mama takviyesi yapmak istemiyorum ama doğru yapıyor muyum ? Teşekkürler🌸