Esra3775 Ayza92 ikinci hamileliğimde böyle olmuştu benim saat öğlen 12 de yapmıştım daha sonra saat 5 gibi bi daha baktığımda çok belirli olmuştu . Sizinki de öyle olabilir eger yeni işe gebelik böyle oluyor biliyorum çünkü
Begooo Esra3775 5 saat değil 10 dakika sonra bile geçersiz oluyor 2 çizgi belirse bile sizinki tesadüf olmuştır. Yok gibi sanki en iyisi kan tahlili
Ayza92 Esra3775 adet omam gereken günde yaptim yok dedim detaylı bakmadım ama siz pozitif diyorsunuz yani 😊
zeyzey77 Ayza92 O kadar bekleyince normal böyle olmasi. Hamilelik yok testi o kadar bekletmene gerek yok at çöpe. Olsa 1 dakika içinde çıkıyor ikinci çizgi hatta bir kaç Saniye içinde çıkıyor
zeyzey77 Ayza92 Tamam işte testi iki gün önce yapmışsın yeni koymussun hamilelik var mı diye. Hamilelik olsa iki çizgi o anda bir kaç saniye içinde çıkardı zaten. İstiyorsan kan ver daha net belli olur ama idrar testine göre hamilelik yok