16 ay 22 günlük anne sütünden mecburen kestim 15 gün sonra ameliyat olacağım bugün 6. Gün anne sütü almiyor anne sütü + ek gıda şeklinde günlük 1 kere yapıyordu emmeyi bırakınca yemesi arttı düzeldi diyebilirim kendi yemek istiyor ekmek poşetini falan getiriyor vereyim diye ama kaka sayısı 3 e çıktı 4 yaptığıda oluyor bu normal mi ?