meri_23 Arkadaşlar bugün hastaneye gidecem doğum yapalı 25 gün oldu sizce yatış yaparlarmı yada başından geçen varmı
Deryameva meri_23 Bı noktada mi var sadece.Benimde iltihap oldu 3aydan sonra antibiyotik verdi tendirdiyotla sabah akşam temizle 1hftaya gel dedi doktor.benim büyük sivilce gibi oldu
goktugmom_061220 meri_23 Yatış yapmazlar. Antibiyotik verirler ve antibiyotikli krem. Günlük pansuman yapıp orayı kuru tutmanızı isterler akıntı varsa eğer. Bunun dışında tavsiyem iç çamaşırınızı sık değiştirin ve ütüleyip giyin 🥰 Geçmiş olsun
prensannesi55_ meri_23 Benimde dikişlerimde sarımsı akıntılar geliyordu hastaneye gittim de genel cerrahi baktı pansuman yaptım bir kaç gün öyle duzeldi
meri_23 prensannesi55_ hastaneye ne yaptıs yapmıyorlar demi benim birde covid testim pozitif cumartesi gittim antibiyotik verdi doktor birde Krem veri pazartesi kesin yine gel dedi
prensannesi55_ meri_23 Covitle ilgili bilgim yok ama akıntı için yatırmazlar ilaç ve pansuman yapmanı isterler ya da krem bir kac gune geciyor