Elifin-annesi eşim bimde çalışıyor, iş kurla gelen de oluyomus normal cv doldurup gelende. Ücreti 3.100 mü neydi normal personelin. Çalışma saatleri ise sabah 8.45 de mağazada oluyosun eğer full sen 21.00 de bitiyor ama eve gelmesi 21.30+40 i buluyo, vardiyalı olduğunda sabah gidiyosa akşam 18 de evde oluyo ertesi gün 14 de gidiyo. Maaşı mağazanın cirosuna göre değişiyo iki ayda bir sayım yapılıyo eve gelmesi akşam saat 10 u bile geçiyor sabah 7 de gidiyor.