Dogabebekkk Tugcedursun doktora defalarca götürdüm ama önemsemiyorlar hem de birkaç şehirde farklı alerji uzmanları gördü hepsi de diyeti açma taraftarı oldu
Nurhan_Doruk Dogabebekkk kafasında ve kulaklarında var. Çok yoğundu kortizonpu kremle vs azalttık ama şuan tekrar yoğun çıkmaya başladı ve kaşıyor
Deleted12 Dogabebekkk ıslakken tara dökülür zaten bizde öyle oldu bizimde 4 5 aylıkken tamamen gitti. Allerjik bir bebek olduğu için çok uzun sürdü. Konak şampuanları var onlarda ise yarıyor.