Kızlar oglum 7 aylık oldu sadece uykuya geçerken ve geceleri emiyor aralarda ek gıda veriyorum sütüm çok çok azaldı acaba kesilecek mi çok üzülüyorum sabaha kadar emen bir bebek biberon hiç kullanmadı ve 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum bilgisi olan var mı