Tuvalet eğitimi veren annelerimiz. Oğlum henüz 13 aylık ancak yaklaşık 10 gündür kakası geldiği zaman koltuğun arkasına saklanıyor ve yaptıktan sonra eegh diye bezini gösteriyor. Gösterme durumu her zaman olmasa da saklanma hep var. Bir de bezi asla bağlarmak istemiyor. Bunlar tuvalet eğitimine hazırlık için kriterlerden bir tanesi diye biliyorum ancak 13 ay çok erken değil mi ? Başarabilir miyiz?