Busbusss
Hastahanede yapmanız çok daha doğru olur inanın. Burada evde yaptıran bir annemiz vardı, çok pişman olmuştu, ilaç falan bir şey vermemişler miydi neydi çok ağlamıştı bebeği. Hastahanede de çok uzun sürmüyor merak etmeyin, biraz kalıp dönüyorsunuz eve. Evde yaptırmaya hiç gerek yok 😔