Deletedmom0900 Uygulamada çıkan reklamlardan bi konunun içine girip bakamıyorum iki saat. Sürekli reklama dokunuyorum veya telefonu kasiyor. Anne Bebek sayfasında bu kadar reklama ne gerek var admin bi el atamiyo mu ki
Cimcimelerinnnesi Deletedmom0900 bende bu durumdan şikayetçiyim ozellikle uygulamanın altında 2 tane reklam var üst üste görmek istemiyorum diyorum gene çıkıyor
Deletedmom0900 Cimcimelerinnnesi evet işte bende genelde onlara dokunuyorum hep aktaş inmek istiyorum konular hızlı hızlı geçiyor reklam geliyo önüme
Annesionuyesin Deletedmom0900 isteseler reklamları kaldırabilirler bi karşılığı var demek ki dk başı neyin reklamları bunlar anlamadım