Herkese selamlar ☺️ 43 günlük bebeğim var . 20.günden başlayan ve gittikçe artan kızarıklıklar sivilceler vardı bebeğimin yüzünde, ensesinde hatta kafasında. Kurudu bazıları elime sert sert geliyodu.Doktorum bebek cildi dedi. Her gün yıka dedi . Çok üzüldüm artıyordu başka doktorlara da götürdüm hepsi aynısını söyleynce rahatladm . Sizlerde de varsa rahatlayın diye yazmak istedim. ☺️ Annemin önerisiyle kardeşime kullandığı coresatin pembe kremi aldım . 5. Günden sonra bitti gitti her şey pamuk oldu oğlum🥰 hiç gitmeyecek sananlar rahat olun zamanla da geçiyor. En fazla 1 hafta kullanılıyor . Sabah akşam 1 defa sürülüyor . Kremin ömrü 1 ay zaten . Fiyatı da 70 TL eczanelerde var :) sevgiler !