Bir kaç gündür soğuk algınlığıdır diyerek bekledim maskeli taktım bebeğimi öyle emzirdim. Bugün koku ve tat gitti sanırım korona oldum. Evden çok cikmayan biriyim çıktığımda da boş arazide yürüyüş yapıyordum nerden bulasti ki o kadar konsere maça gidenler var bişey olmuyor lanet olasıca virüs :(((((( bebeğim 4 ay 9 günlük bişey olmaz demi ya arada hapşırıyor ve öksürüyor şiddetli öksürüğü yok bu bir iki öhö ohö ediyor sadece. Test yaptırmadım acaba arasam eve gelirler mi test yapmaya