Cicekkizliya aslinaa nie herkes bu kadar sevnms anlamadm yannda yazan miktarı dikkate alınca cok az 15 mldis macunu… 10 ml sabn falan filan tek kullanımlık ürünler ki bazıları tek kullanımlık kadar yok bile. Bi kutu icicek büyük o da standart yani
Minik_SerCem aslinaa Senin sayende girip baktım🤣🤣🤣bir saat geç girseydim kaçırıyordum bu postu açtığın için teşekkürler bu arada banada aynı şeyler çıkmış kutumuz aynı
Cicekkizliya aslinaa küçümsemek için öyle bir yorum yapmadm acaba ml ler dikkate alınmıyor mu büyük sanıp mi sevniliyor die ama anlamak istediği gbi anlamışsnz
crazymommy harley Heeee anladım o zaman gelince yorum u eksik bırakmayacam yani😂😂😂😂numuneye de şükür 😂😂😂😂
AloneMom aslinaa geçen ay @-Buse- bize bonus soruların cevaplarını vermişti değiştirdik çoğumuz ve çıkmayan hesaplara çıktı 🙂🙂eşimin hesabına onun sayesinde çıktı @-Buse- 😘❤️
zeyzey77 aslinaa güle güle kullan . Ağustos ayında bana kutu çıkmadı. Gerçi daha temmuz kutuları bile gelmedi 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
tmmzysf20 aslinaa bende alıyorum gecen ay gekmiş kutuyu onaylamadım yani telefonum kapalıydı cok uzulmustum bu ay yine cıktı 😊 💃💃
aslinaa Cicekkizliya hayir herkes görüyor kucuk olduğunu zaten numune olarak gönderiyorlar sende yorum yapıyorsun influencerlere büyük boy gönderiyorlarmış bizlere de küçük boy.