Kızlar 41gunluk bebeğim var ve çok gazi oluyor biogai kullanıyoruz ama yeterli gelmiyor kaynnam önceden cocuklarina muskat cevizi veriyormuş bir çay kaşığına biraz rendeleyip uzerine sutu sagip öyle veriyormus ve annda gaz çıkartıyor bende 1 kaç gün yaptım etki ediyor gerçekten ama zararı var mıdır diye düşünmeden edemiyorum hergun veriyrm Cnku etkisi olmasa vermezdim ama yine aklıma takılıyor işte sizdede kullanan var mı bilgisi olan