Merhaba hanimlar oglum 22 aylik. Emzirmeye devam ediyorum ama birakmak istiyorum. Baya bi azalttik zaten. Bazi gunler sadece sabah ve gece emiyor. Bazi gunler gun icinde 1 kez emiyor. Sizce 24 ayi beklemeli miyim? Birakmak icin sabir tasini deneyecegim. Nasil bi yol izlemeliyim? Destek olabilecek biri var mi? :))