Merhaba 15 ay 10 günlüğü bir ay önce rahatsızlandı oğlum ondan beridir burun tıkanıklığı devam ediyor. Fizyolojik su ve burun aspratoruyle dolaşıyorum resmen sürekli çekiyorum burnu tikandikca fakat böyle uzun süren başka bı şekilde geciren var mı arkadaşlar. Doktor deloday alerji şurubu vermsiti bı işe yaramadı bir ay önce hastayken zaten dolven falan biseyler vermişti kullandık iglesti ama burun tıkanıklığı yok yani geçmiyor bir de üst dişler patlamış sürekli geceleri uyanır bı kaç gündür gündüzleri keyifli ama bu burun tıkanıklığı bizi yordu tavsiyelerinizi bekliyorummm