Arkadaslar kızım 4 aylık. Aslında ilk dogdugu günden beri bazen cıglık atarak uyanıyordu. Bugun yanında yatıyordum bi baktım inliyor garip sesler cıkarıyor 2 dk sonrada cıglık atarak uyandı. Pek normal bişey gibi gelmedi bu bana. Bu tarz bişey yaşayan biri varmı?