Seymakrpnr Allah’ım o kadar çok üzüldüm ki. Mesajı okurken bende kızımı emziriyordum. Bir an empati kurmaya çalıştım. Berecemedim bile. Empatisi bile O kadar zor. Allah’ım sabır ve şifa versin. Araştırın durmadan araştırın.en iyisini bulana kadar. Defne görene kadar. Kurban olduğum Rabbim şifa versin melegime.