Kubra2425 Kızlar sütü biberonla veriyorum çocuk içtikten sonra başlıyor ağlamaya ıkınmaya nolur bi öneri
Sevgilimmm Kubra2425 Doğduğundan beri nuk kullandım hiç sorun yaşamadım. Bir de biberonu calkalamayin kaşıkla karıştırın
Sulegdz Kesinlikle nuk antikolik biberonu hem de uygun fiyatlı kolik bebeğim var ve hayatımızı kurtardı ucu eğimli çok rahat alıyor ve asla gaz olmuyor
nursocum Kubra2425 mamayı kaşıkla karıştırın elinizde şu an antikolik yoksa. Tomme tippenin antikolik biberonu çok iyi, hava kabarcığı olmuyor