Mom587 ben şöyle diyeyim ,6 aydan sonra başladım ama ,şimdiki aklım olsa ,bebe yemeye hevesli olduğu zamanlarda çorba sularından az az tattirirdim , çok disiplinli olunca bebek yemekten soğuyor, benim oğlumun yemeye alışması 1 yaşıni geçti, yani biraz daha rahat olunmalı bence