Merhaba anneler 20 aylik ve 1 aylik iki kizim var. Gun icinde cok yoruluyorum sütüm cok az. Mama veriyorum emzirdikten sonra. Bebek artik coskulu gelmezse almıyor memeyi. Sizce sagimla artar mi ? Nasil bir yol izlerim. Kafayi yemek uzereyim bana bi yardim edin. Eds denedik ama yapamadik. Diger kizim hic rahat vermiyor. Bi akil verin.