Annebali_11 şuan 14 aylık. İçe basma var böyle tabanı yayık duruyor nasıl anlatabilirim bilmiyorum. Hiç çukur yok. Ama yeni yürümeye başladı. Okuduğum yerlerde de şey yazıyor tabandaki yağlanma yürümeye başlayınca eriyip düztaban görüntüsünden kurtuluyor diyor. Benim korkum ailede var o yüzden daha çok.
bende de mesela olması gereken çukur çok fazla. O da düzgün ayakkabı seçmezsem çok ağrı yapıyor.
Şimdilik doktor bekle dediği için bebeğimi takipteyim inşallah normal olur.