Keeee Kızımı mamayla besliyorum , kullandığım mama bebelac , bu son 1 haftadır beslendikten sonra gaz cıkartırken kusuyor , veya 1-2 saat sonra peynirimsi kusuyor. Ateşi yok. Takibini yapıyorum bu durumu yaşayan var mı
Emirinannesiiiiiiii Mamayı verdikten hemen sonra gazını çıkartmaya çalışıyorsanız kusar. Biz de bebelac1 kullanıyoruz besledikten hemen sonra gazını çıkardığımda kusuyor. Bir süre bekledikten sonra gazını çıkartıyorum. Bir de böyle deneyin kusmaya devam ediyorsa belki de mamayı çok veriyorsunuzdur. 100 cc içiyoruz biz.
Keeee Emirinannesiiiiiiii biz 120 veriyorduk , dünden beri 100 cc vermeye başladık , gece kusmamız yok gündüzler kusuyor. 😤😤