06tubik06 Kızlar günaydın gece bebişi emzirmek için kalkarken sanki karnımın içinden birşeyler koptu gibi oldu. Henüz 6 gün oldu sezeryan olalı ve şu an sanki karnımın içimde serbestçe hareket eden birşeyler var gibi geliyor . Normal mi bu Acaba
nursocum 06tubik06 Normal canım organlar yukarı çıkıyor onlar yerlerine geçiyor rahim 40 gün yerini arıyor diyorlar özellikle emzirirken kasılma hissedebilirsin.
Happy_cat 06tubik06 rahim küçülüyor o sırada hareketlilik oluyor karında. Ağır bir sancı ya da yoğunbir kanama olmadıktan sonra endişelenmeyin
Melikeeeecansuu 06tubik06 bendede oyleydı sankı ıcımde bebek var hareket edıyır gıbıydı sırt üstü yattıqımda organlarım sankı benı yytıyır gbıydı yatamıyordum. Çig et yedım bı ıkıtane gectı kaynanam hafuf etı pişirdi zorla yedım ıkk dega duydum ama işe yaradı
06tubik06 nursocum evet sanki kasıklarıma toplanıyor gibi oluyor dikişlerime mi bişi oldu dedim ama etrafında birşey de yok korktum açıkçası
Melikeeeecansuu 06tubik06 evet yarıyor sıyah taradı yagsız tavada hafıf dısı az kızarana kadar yap sonra 2tanede yesen gecırıyor bende zorla yemıstım😖 ama gectı cunku sırt üstü yatınca ustume bırsey agurlıı yapuor ıcımde bıseler hareket edıyır gbı agrıyırdu degısık bırseydı
Melikeeeecansuu 06tubik06 bende oyle düşündüm ılk dedım acaba baska bebek mı var dedım. O organlr degılmıste bebegın yerı bosalmıs orası doluyormus 🤣
06tubik06 Melikeeeecansuu demek ki herkesin aklına aynı şey gelmiş 😅umarım içimdeki boşluklar bi an evvel kapanır 😅😅😅😅